onsdag 29 oktober 2014

Testdag

Säsongens första test gjordes idag. Uppladdningen inför var inte den bästa då jag rände runt på stan i hopp om att finna ett nytt pulsband. Hittade ett till slut på Cykel & Fjäll. Vipps så levde jag också enligt Garmin igen!
Själva testet blev en bra, halv flopp. Halv flopp för att jag missade paceingen, bra då kom från att jag underskattade mig själv! Inledde alltför lätt och det syns i resultatet efteråt. Är dock nöjd med resultaten, är helt klart i bättre skick än vad jag trodde! Nu är det bara att tugga på i tre veckor och sedan se till att pricka paceingen bättre vid nästa test.

Efteråt blev mycket telefon prat, lite kollande å Onsdags-VM och en mycket kall runda i mörkret runt Varpan tillsammans med ett gäng som hade kört cx-TT i mörkret. Skoj sätt att avsluta träningsdagen på! Tyvärr fick jag inte avsluta dagen å riktigt ännu utan blev en hel del telefonprat till!
Morgondagen lär också inledas med telefoni innan skoldagen tar vid. Morgondagen torde också vara paketdag! Spännande!
Förra veckans paket, vad månne finns i veckans paket?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...