fredag 24 oktober 2014

Fredag - paketdag

Paket numero uno av dom två jag hintade om i onsdags anlände idag. Skoj!


Normal brun låda, inget spännande med det, men vad fanns inuti? Jo, en hel massa packmaterial!


Och förstås lite saker som är mer skoj än det! Nämligen en ny liten watt-mätare och klingor av tre olika storlekar.



Beställde ju såklart inga klingbultar då jag trodde mig ha tagit med dom jag hade hit till Sverige. Men nej, dom hade jag tydligen lämnat ändå hemhemma. Blir ett besök via lokala cykelbutiken på samma gång som jag sticker och handlar nu så får jag montera den imorgon.

Vad skall jag då med en till watt-mätare funderar ni säkert. Jo, nu är det så att denna kommer att gå på crossen nu fram till och med mars 2015. Kommer att köra 50/39 som utväxling under den tiden. Från april till september byter jag klingor till 55/42 och monterar den på Aeroflyern. Vipps så slipper jag byta hela tiden på sommaren mellan linje och tempo hojen som jag gjort under dom senaste månaderna och samtidigt så kan jag hålla koll på intensiteten och belastningen under vinterdistanserna så att dom hålls på en sund nivå för att inte störa dom viktigare kvalitetspassen.

Såja, det var det lilla paketet som jag väntar på. På måndag eller tisdag nästa vecka borde det lite större paketet anlända! Fram tills dess så skall ni peppra mig med frågor HÄR




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...