onsdag 15 februari 2017

Livet leker

Full rulle här i staden mitt i Sverige. Under helgen hade jag föräldrarna på besök och bara timmen efter att de åkt på måndagen så anlände Anna hit till staden för att börja sin praktik. Kanon skoj gånger två! Livet blir ju lite annorlunda när man är två som bor tillsammans men hittills har jag inte märkt att något skulle bli sämre. Hur som helst så är det skönt att inte behöva lida igenom sex timmar med Statens Järnvägar bara för att få träffas!

Under sina snart tre dagar som Falubo har Anna inte sett annat än ett perfekt vinterväder. Sjukt bra väder har det varit! Idag tog vi vara på vädret och avnjöt en låååååångpromenad på Runn. Perfekt uppvärmning för dagens trainerpass blev det! Och vilket trainerpass det blev sen! PewPew ben och kanske årets bästa kropp. Gött!



För övrigt så spelade jag rinkbandy i söndags kväll och det var om möjligt ännu mera roligt än hockeyn på torsdagsmorgonen. Hade någon frågat om comeback till hösten 2017 under söndag kvällen så hade jag med 100% lovat att dra på mig en matchtröja!
Om mindre än en vecka börjar sista kursen innan slutarbetet skall skrivas så ljuset i tunneln med namnet "Skola" börjar även ses! Äntligen säger jag!



Mycket positivt i det här inlägget, men så är det för tillfället! Hoppas ni har det bra ni därute i världen för här rullar livet hårt fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...