tisdag 31 januari 2017

DNS - Dags att vara Nästan Smart

Skulle ju tävla i söndags var det tänkt. Men så blev det inte. DSA passet förra torsdagen slet liteväl mycket på mina ovana luftrör så fick DNS årets andra tävling. Surt då jag hade kunnat tävla, men skönt att inte behöva hålla upp med träning igen på grund av överansträngda luftrör som hade varit resultatet av att tävla.
Fokus nu just är att vara smart och på bästa sätt förbereda mig inför den stundande landsvägssäsongen. Den är inte många veckor bort och någon typ av form skall hittas snarast! För att hitta den så har jag inte råd med att vara borta från träning på grund av skador eller sjukdomar. Har nog med sådana redan från perioden juli-16 - januari -17. Kontinuitet är ledordet! Nionde april är första start i norden och då skall jag hänga med utan problem samt helst även kunna vara med och leka lite.





Som ni märker är jag lite positivare nu och det på grund av att jag har tre fina träningsdagar i benen nu. Pass då jag känt mig starkare än tidigare i år! Hoppas den uppåt stigande trenden håller i sig så kan ju kanske våren och sommaren bli riktigt roliga trots allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...