onsdag 21 september 2016

Rullar väl på


Där har ni minen som denna trötta Pettsson hade igår kväll efter en dag full med program. 120km snurrade på Sveriges och Finlands enda inomhus velodrom. och sju timmar i skolbänken sliter måttligt på både kropp och knopp. Som tur var så börjar lite känsla nu återfinna sig i kroppen. Ingen rekord känsla på långa vägar men på väg åt rätta hållet! Försöker anpassa mig till banan nu med att köra underutväxlad. Vill lära mitt nervsystem att trampa snabbt igen, därav kör jag underutväxlad. 50x17 är utväxlingen som jag lär använda en bra stund framöver förutom på tävlingarna då jag vill kunna cykla lite hårdare. Gissar att jag här på Falu velodromen kommer att tävla på 50x15.

Trötta påkar
Idag borde jag cykla ute igen, några lätta timmar har jag tänkt mig för att få benen lite fräschare efter gårdagens kadensbombning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...