måndag 15 augusti 2016

Tungt att vara dålig

Träning är aldrig så tung som då man tappat kapacitet och ännu till är ur form. The botten is nådd sjöng Timbuktu för dryga 10 år sedan och idag så kunde jag lätt konstatera att jag nått bottnet. Kommer inte ihåg när jag sist var så här dålig som jag var idag på passet som kan kallas mitt första riktiga pass på tre veckor. Skulle väl knappt gå med runt vanliga elittävlingar känns det som just nu... Och jag är anmäld till kvarterslopps FM till helgen.... Kalas....

Men men, är ju inte bara dåligt med att vara lika snabb som en parkerad Lada, finns ju bara en riktning att ta utvecklingen och den är uppåt och ditåt siktar jag nu! Från och med nu görs allt för stundande velodromsäsong och nästa sommar!

Bild från ett av de snabbare och bättre passen på velodromen i våras.
 Träningstips bakom länken!
Imorgon tar jag nya tag mot kort sikt nya besvikelser och lång sikt mot nya framgångar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...