fredag 13 maj 2016

Full fart konstant och tävlingsdags

En vecka sedan sista inlägget. Skäms på mig och förlåt för det uppehållet. Men inte mer om det nu.
Under veckan som gått sedan förra inlägget har jag haft några super fina dagar i Umeå, några stressiga dagar i Falun var jag även haft besök av lagkompis Taneli under några dagar. Men jag har även hunnit med att cykla, dock utan kanon ben då pollen chocken som sommarvärmen tog med sig däckat mig nästan helt...

GIF-Chebici goes Dalarna
Natttåget genom Höga kusten var fint

Imorgon är det dags för tävling igen. Har idag tågat ner till Uppsala för att imorgon köra Scandinavian Race UCI 1.2 tillsammans med egna laget GIF-Chebici! Skoj men tufft! Klassificeringen av tävlingen är samma som loppen i Danmark men startfältet är lite mindre och svagare. Banan är dock inte precis lättare. Blir att göra mitt bästa imorgon för att på bästa sättet hjälpa laget till framgång!

Pettssons nya kläder
Pettssons nya raket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...