torsdag 14 april 2016

Motvind, uppförsbacke, ösregn mm.



Det här inlägget var ett långt klagoinlägg enda tills jag skulle publicera det då jag istället raderade allt med mantrat: "Gör om, gör rätt" i huvudet. Rubriken och bilderna får vara kvar från från original texten.

Nej denna vecka har inte varit en dans på rosor, långt ifrån faktiskt. Men så är livet, väl. Har rejält med jobb i skolan nu efter att ha lägrat runt de senaste månaderna. Minst sex stycken examinationer som skall vara fixade innan den 26 denna månad. 
Under samma tid så skall jag flyga heim, åka bil till Björneborg, tävla i säsongens första lopp, åka bil heim, flyga tillbaka till Sverige, åka bil till Kinnekulle, tävla två långa lopp där, åka bil tillbaka.
Bråda tider! Men som sagt, sånt är livet.

Nej, klart med klagandet! Efter att ha kommit hem så har jag kört gym två dagar, nytt tema i gymmet sedan i söndags så benen och kroppen är lite kaos. Men ur kaos kommer något bra, har jag tänkt mig.
Har även cyklat två gånger den här veckan och benen snurrar på riktigt bra! Bara att hoppas att kroppen tar åt sig all ny träningsstimuli jag öser på den nu efter att lägren är avklade!

Nu återstår ett pass på Velodromen här i Falun innan jag sticker heim imorgon bitti. Har önskat ett pass för lite Leg-Speed av Coach Gilles för att få benen i snabb-mode inför sändagens Lattomeri ajo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...