fredag 25 mars 2016

Första blocket till ända


Första blocket är nu i hamn. Två lättare dagar följt av en dag med hårda intervaller, en med tröskeltema och till sist idag distans. Totalt över dessa fem dagar så har det blivit 570 kilometer, knappa 20 timmar träning och 813 TSS. Maffigt värre för mig som inte tränat med mängd under vintern.

Som sagt distans idag fick sällskap av Marco från laget samt AJ, blev tre timmar språkbad för mig innan jag vek av på min skarvning från vår fyra timmars rutt för att få ihop mina fem timmar. Skönt att få cykla med sällskap igen efter några dagar tillsammans med Spotify.


Imorgon väntar vilodag/flyttdag/shoppingdag. Nu när blocket är klart så skall jag ta det lite lättare än dag. Blir väl bara rull med laget då de skall trampa bort flyget ur bena. Som sagt så dyker resten av laget dyker upp på holmen imorgon och jag flyttar till lägenheten som vi har till vårt förfogande. Egen lägenhet och påsk betyder att det blir stor shopping resa för oss imorgon kväll så att vi klarar oss i några dagar.
Men nu skall jag snart kontakta herr Blund, vila lär ju ska vara det som gör en bättre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...