tisdag 23 februari 2016

Stressat bort blogginlägg. Hejja tåget

Hej igen, några dagar sedan sist igen. Har levt i en liten stressbubbla nu i några dagar vilket gjort att jag helt fått prioritera ner bloggen till förmån för tre stycken hemtentor, en salstenta och att packa inför vårens första träningsläger

Men nu är allt med skolan fixat, cykeln putsad och nerpackad. Som bäst sitter jag i Statens Järnvägar tåg nr.19 vagn 3 som borde ta mig till Arlanda varifrån jag sedan flaxar ner söderut mot Denia via Helsingfors och Alicante. Håller tummarna för att resan går bra men nu just så ser det väl inte så just ut i och med att tåget stannat på grund av fel på loket..... Skoj med tåg.




Nu efter att stressbubblan sprack så infann sig lite lägerpepp! Skall bli riktigt skönt att få cykla landsvägcykel i värme och sol igen! är ju nästan ett halvt år sedan det skedde sist! Har som mål att uppdatera bloggen dagligen då vi skall ha någon form av WiFi i lägenheten SFI har ordnat åt oss. Vilken nivå det är på WiFi:t visar sig men säkert är att ni kommer att kunna följa med lägret här via bloggen!

Igår fick jag paket igen! Det ni, varit många paket den senaste tiden! Nu var det ett par sköna GripGrab Raptor handskar som jag tydligen vunnit i en instagram tävling i samband med #kompiskampen. Skoj och tack!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...