tisdag 16 februari 2016

Ny vecka, nya tag

Tjena! Efter en fin helg uppe i norr är jag sedan igår tillbaka i soliga och kalla kopparstaden. Även den här gången var det riktigt skönt att ladda batterierna och att få friskförklara sig från den utdragna förkylningen som jag drog på mig i börja av februari.

Väl tillbaka här så blev det såklart att köra igång träningen sakta men säkert. En timme på trainern och vips hade jag bekräftat det jag visste, nämligen att jag var nere i källaren igen trots att jag var på rekord hög nivå för bara veckor sedan. Surt sa fisken, men bara att hoppas att jag svarar så bra på träning som jag brukar efter förkylningar så att jag hittar tillbaka relativt snabbt!



Nu blir det att sadla trainern en stund igen för att få ner några värdefulla minuter i träningsdagboken idag med. Inlägget om säsongens mål kommer ikväll, så se till att kika in senare!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...