torsdag 18 februari 2016

De styvaste i stan

Testade nya skorna idag, och mina fötter gråter, på ett positivt sätt. De nya skorna tog styvhet till en helt ny nivå som mina fötter inte alls varit van med sedan ishockey dagarna. Faktiskt såpass att fötterna kändes som de brukade göra då jag nyss bytt till nya skridskor! Bådar riktigt gått tills då jag fått dem inkörda!


Var paket dag idag igen tydligen, mycket mindre både till storleken och nyttan idag. Men paket och post är ju alltid skoj! Dagens paket var från Rapha och innehöll mitt fjärde Festive500 märke.




 Annars då, mycket skola idag igen. Så ser det ut att bli imorgon också och på lördag och på söndag. Tentatider. Tur åtminstone att ämnena är intressanta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...