torsdag 21 januari 2016

Rullar väl på

Igen tog det några dagar innan nästa inlägg kom, förlåt måste skärpa mig. Har redan en serie med några träningsrelateradeinlägg klara som ni kommer att få ta del av från och med måndag nästa vecka. Några riktiga guldkorn enligt mig! Med andra ord, se till att inte missa inläggen, kl 07.00 på måndag kommer första inlägget!

Träningen sedan i tisdags då? Den rullar väl på. Ett pass med rejält pulspåslag, ett längre pass på velodromen, ett starkt besök i gymmet och några pass med olika tröskellekar på trainern. Totalt sex stycken pass på tre dagar. Nöjdast är jag väl över dagens gympass, bestämde mig innan att idag lyfter jag tungt lätt. Så gick det också parallella knäböjs femmor på 150 kg får väl ses som något slags säsongsbästa. Gött.
Imorgon är det dags att rasta min vän pulsen igen, målet är 10 minuter över 180 bpm. Lär krävas både watt och intervall minuter för att uppnå det!




Som ni ser så finns jag ju även på instagram! Pettsson16 heter jag där, så ta och kika in där och följ om du vill ha bildlig uppdatering dagligen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...