söndag 31 januari 2016

Höll mitt löfte

Klarat dagen hittills utan att röra cykeln i träningssyfte! Lite stolt får jag medge att jag känner mig. Började dagen med att ta en promenad innan frukost med farsan. Har haft besök här i Falun av föräldrarna nu i några dagar, vilket varit skoj. Promenaden var väldigt uppfriskande, började i skönt vår vinterväder men slutade i snöslask som hällde ner. Efter den knappa timmen ute var jag vaken, hungrig och redo för dagens strapatser!
Rikscrosstadion Lugnet, dock utan Cx-cyklister
Det goda brödet som var en del av frukosten!
Efter promenad och frukost var det dags att vinka av morsan och farsan för några månader igen, nästa gång vi syns kanske är på öarnas ö istället för i Pampas eller i Dalarna. Sedan bar det av med studiekompis John till grannstaden för inventering av butiksutbudet där. Jobbigt med butiker men tror kroppen tyckte bättre om det än om att bara ligga döstill och vila.
Imorgon är det på´t igen. Borde jag knäcka den där 400 watts gränsen på trainer också? Den som lever får se så är det bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...