onsdag 2 december 2015

Studiedag

De senaste dagarna har jag lekt flitig studerande på riktigt! Tror faktiskt jag lätt dubblerat mängden timmar jag jobbat med skolan i höst bara den senaste veckan! Idag blev det först bra många timmar jobb i skolans bibliotek innan jag har fortsatt här hemma. Så nu har jag nog plugga ikapp det jag eventuellt latat mig igenom tidigare.

Träningen då? Nej nått sånt blev det inte idag och inte gråter jag för det. Körde ju test i måndags samt intervaller igår och redan igår varkroppen sliten så var det enda rätta att ha en lätt/vilo dag här emellan nu för att låta kroppen hinna ikapp i utvecklingen. Men imorgon är jag på´t igen och då skall det gasas lite velodrom!


Ni har väl inte missat TÄVLINGEN. Klicka här för att läsa mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...