fredag 6 november 2015

Siffror över min träning hittills denna säsong + ANNAT

Blev ju lite vello igår kväll igen. Rejält lugnt snurr, först en halvtimme på teknikrullarna och sedan en timme uppe i banan. Kändes riktigt lätt och jag fick kämpa emot att inte ryckas med i farten som de som körde lite snabbare körde, skulle ju trots allt vara lugnt. Förresten, kan ju inte finnas tråkigare träningsutrustning än teknikrullar. Precis lika intressant som trainer men utan motstånd. Tur att man inte bygger upp sin träning runt rullarna!


Tänkte jag skulle ge er lite fördelningssiffror över min träning hittills under säsongen. Säsongen är fem veckor och fem dagar gammal och hittills har jag, med mina mått, haft mycket volym min träning. Här ser ni hur jag fördelat volymen mellan olika träningsformer hittills. Klickar ni på bilden blir den större  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...