fredag 20 november 2015

Noll

Så mycket klokare blev jag efter dagens naprapat besök, har ännu ingen aning om vad som orsakar de problemen jag har med ryggen nu just. I alla fall så hittades en låsning i ryggen som lossades men den var på fel ställe enligt mig för att vara orsaken bakom ryggproblemen. Blir att träna på väldigt lätt i fortsättningen och se vilken belastning ryggen helt enkelt klarar av så att jag inte är helt på dekis den dagen då ryggen tillåter riktig träning igen.
Så jag ordinerar mig själv promenader, kortare trainerpass och stretching en tid framöver. Hoppas, hoppas, hoppas attjag kan börja köra på som normalt för på mellandagarna skall jag cykla min fjärde Rapha Festive har jag tänkt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...