måndag 9 november 2015

Miin Papp e betär än tiin papp! + prologhosta^4

Läs rubriken igen, tänk er att jag säger det till er, fundera för att sedan acceptera för så är det bara!

Farsan föregår med gott exempel
En av mitt livs viktigaste cykelturer,med papp förstås
Denna inledning med anledning av farsdag igår då alla gryma pappor inklusive min firades. För egen del blev gårdagen en flopp. Luftrören fick jobba lite väl hårt i lördags och det betalade jag ett pris för igår då jag hade prologhosta model gigantisk. Luftrören var så irriterade att redan ett vanligt djupt andetag gjorde ont. Nåja nu är jag över det och nu är luftrören bara ömma så nu skall det gå att träna åtminstone. Kör igång dagen med gym så att man orkar sitta stilla i skolan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...