måndag 23 november 2015

Lever väl än, trots allt

Några dagar nu och ni har inte hört ett knyst från mig här på Le Blogg. Någon orsak har jag väl inte till de oskrivna inläggen. Ryggen har blandat och gett under helgen men nu tror jag mig ha vilat ut den värsta smärtan ur den. Den höll för att cykla lite trainer idag åtminstone så jag är hoppfull.

Helgen var en med andra ord en vilofylld historia, enda av värde jag gjorde var att titta på andra deltävlingen i Cykel&Fjäll cup. Oj vad jag hade velat cykla runt i cirklar i lördags då jag satt och kollade på när de andra fick göra det. Men det kommer flera chanser, redan om två veckor. Bäst med att inte kunna delta var att jag den här gången hann se när de riktiga kanonerna, de i klassen 10-13, tävlade. Den glädjen man såg i deras tävlan ser man sällan! Super skoj! Att 26-tums velodrom cyklar är på gränsen för stora för vissa gör ju bara att deras deltagande blir ännu härligare!

En av raketerna redo för start i 580m 

Imorgon blir det en liten dos trainer till och även då hoppas jag att ryggen klarar sig genom passet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...