söndag 18 oktober 2015

Pros & Cons med dagen

Blir kort och konscist inlägg idag med bara plus och minus förr den 18 oktober 2015. Börjar med det negativa för att avsluta med det positiva.

  • Cons: Vaknade med förkylningssymptom som lättade men kom tillbaka till kvällen. Hoppas verkligen att jag klarar av att cykla ifrån symptomen.

  • Pros: Efter att förkylningssymptomen lättat så körde jag ett riktigt viloperiodspass runt Runn med DSA gänget. Såklart blev det fika i Torsång. Andra positiva var maten jag snabbt fixade till ikväll, snabbt enkelt och gott! Synd bara att jag inte hade någon tillräckligt stor tallrik vilket gjorde att jag fick äta ur en matlåda för att få rum med all mat i en servering.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...