måndag 19 oktober 2015

May The Force Be With You



Har väl knappast berättat åt er att det bor en liten Star Wars nörd inom mig och med tanke på att den nästa filmen i sagan som utspelar sig i en galax långt, långt bort kommer i mitten av december så börjar det vara lite små spännande för Pettsson nu! Har väl hunnit med att förstöra en stor del av filmen för mig själv redan då jag läst rykten och spoilers under hela sommaren. Men trots det lär det inte ändra upplevelsen när jag får se hela filmen!
Idag släpptes förköpet för biljetterna och såklart har jag fixat biljetter till premiären om 59 dagar. Det enda konstruktiva och vettiga jag gjort på hela dagen då huvudet bara svajat och värkt samtidigt som febern och halsont redan hade sänkt kroppen. Nu är det då bara runt 1400 timmar kvar att vänta innan man får bänka sig och se filmen man väntat på över ett år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...