onsdag 21 oktober 2015

Har tagit övertaget

Känns som att jag nu efter två dagar av i princip totalvila börjar ta taget över förkylningen. Febern har lugnat ner sig, huvudet är inte en konstant bomb och halsen är bara sjuk, istället för överjävligt sjuk! Skönt att det går åt rätt håll!
Hade drömt om att träna lätt i gymmet idag men halsen är ändå såpass sjuk att jag skjuter fram hoppet till imorgon. Det enda träningsrelaterade jag gjort nu under mina sjukdagar är att förtydliga mina grova riktlinjer och skriva ner dem i en stor excel-fil som kommer att innehålla allt från träningschema till tävlingsprogram för ett år framåt, det ni! Skoj att man kan studera samtidigt som håller på med sin älskade hobby!

17 dagar till tävlingspremiären!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...