tisdag 6 oktober 2015

Födelsedagscykling

Nextjets lilla flygplan landade strax före klockan ett igår kväll. Farsan hämtade mig och strax efter att vi hade kommit hem stupade jag till sängs. Några timmar senare vaknade jag med ett mål i sikte, bygga cykel, kom nämligen hem till denna synen igår!


En ny Rose X-lite team, som bara ville bli ihop plockad och inställd, så jag jobbar nu för tiden! 


Slutresultatet ovan. Skall väl duga som cykel jär heim de där! Sedan så stack jag iväg för att träffa Herr Grahn på Valioravinto, alltid lika trevligt! Snabbt hem och på med cykelkläderna för att sticka ut på äventyrsfödiscykling på nya hojen! Siktade på att cykla så mycket grusvägar som möjligt med Kenneth och på vår 60 km runda blev det över 16 kilometer sportgrus! Underbart! Perfekt njut runda i det fina höstvädret!

Sist får jag tacka alla som kommit ihåg denna gamla gubbe idag. Värmande att läsa alla gratulationer man fått! Tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...