onsdag 2 september 2015

Nya målsättningar

Säsongen lider mot sitt slut och officiellt har jag bara tre och en halv vecka innan jag byter över till säsongen 2016. Under de här tre veckorna har jag egentligen inget mål förutom att jag vill gå in på den nya säsongen med en känsla att jag är på väg mot rätt håll.
Den nya säsongen kommer såklart att ha nya mål och nya förutsättningar. Men de väntar jagmed att skriva om tills det är den nya säsongen! Liten hint: har stora drömmar!


Idag blev det gasande på trärondellen. Totalt sett kanske mitt snabbaste pass någonsin därinne, trots att min teknik till en början motsvarade den hos Agda,79 år. Som tur var så blev tekniken redan bättre och bara att hoppas att den blir ännu bättre för det lär behövas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...