tisdag 1 september 2015

Drömmer

Imorse skulle jag köra lite backintervaller var det tänkt. VO2max intensitet i 5 minuter och upprepa några gånger. Blev ju inte riktigt så. Redan första intervallen så var det nära nära att jag skulle missa mål watten och på andra intervallen var jag ljusår ifrån. Försökte dock på en tredje men avbröt den efter knappt halva då 400 watt kändes övermäktigt och jag skulle ligga på minst 450!
Nåja så är det ibland, bara att acceptera! Kroppen är ovan att köra på uppför vilket märks i att jag inte hittar någon rytm och flyt alls. Därtill en flytt och nu några dagars hårdare träning så kanske det inte är så konstigt att kroppen inte är riktigt med på noterna. Det vänder förr eller senare!


Efter att jag tackat backen för sparringen så tog jag ett snigellugnt varv runt Varpan och då började drömmarna bara sväva iväg. Såna här bilder fanns i drömmarna

KÄLLA
     

KÄLLA

KÄLLA

Drömma får man väl?


1 kommentar:

  1. Dröm vidare... vi kryper fram i långa långsamma bilköer i Stockholm. Regnit o grått. Så dröm du ;) /mapa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...