tisdag 23 juni 2015

Långt ifrån perfekt uppladdning

Länge sedan sist jag skrev, förlåt för det! Har haft väldigt hektiska dagar sedan senast med lite (för lite?) träning, bröllop, en bråkande rygg och ett strulande disk hjul + ANNAT. Träningen har varit bra, alla pass jag kört har gått som planerat om man bortser från den finska sommaren.

Imorgon är ett av sommarens större mål, FM tempo. Som rubriken antyder så har inte uppladdningen varit optimal. Stressen har varit lite för stor på systemet så träningen som var planerad gick inte att utföra om jag ville ha positiv effekt av den. Som grädde på moset så har jag en låsning i ryggen som hoppar på med jämna mellanrum. Nu är ryggen bättre tack vare herr Hult och hans Bemer. Dock är den inte bra, men såpass bra att den inte stör mig alltför mycket då jag cyklar. Bara att koppla bort smärtan imorgon om den kommer och pina sig igenom tempot.

Tankar och inför tempo mästerskapen skriver jag imorgon i bilen söderut mot tävlingen.

Lite träning på fastnav gör gott åt benen
Aeroflyern är redo!
Maggis Cafe har alltid fina kakbitar!
Finska sommaren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...