tisdag 28 april 2015

Mörbultad

Lever och mår här i Falun. Som många redan sett via min bloggs Facebook-sida så slutade inte Hammarö 3 dagars på ett bekvämt sätt för min del. Hade fina ben på linjeetappen och var med och lekte lite. Dock slutade allt med en vurpa för min del. Nu två dagar efter så är kroppen stel, blå och uppskrapad men all hårdvara tycks vara intakt i kroppen. Värre med cykeln dock.
Huvudsaken är att jag är hel och på gång mot nya utmaningar redan. Dock känns det av i kroppen att man voltat över styret ner i asfalten när hastigheten låg över 45km/h. Testade rulla lite igår och kändes helt okej, kan inte hålla i styret med vänster hand. Är ju i och för sig inget problem i och med att jag bara har Aeroflyern nu just. Idag har jag rört på mig hela dagen dock inte på cykeln och kroppen blir bara bättre och bättre så imorgon skall jag försöka träna på riktigt och se hur det känns.

Hjälmen gjorde sitt jobb så fick införskaffa en ny

1 kommentar:

  1. Va tråkit att vurpa! Vilka skador fick cykeln?

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...