onsdag 25 mars 2015

Har väl snurrat runt lite


Två timmar av trampande runt i ringen underutväxlad precis som de senaste gångerna. Känns allt annat än bra att sitta och nöta på kadenser runt 115 men tror att jag kommer att få något gott ur det tills landsvägssäsongen kör igång på riktigt. Tidigare i vinter har jag försökt hitta optimal utväxling hela tiden för att optimera belastningen men nu blir det lägre belastning på pumpen men betydligt högre på nervsystemet.
Testade också att köra med GoPron på styret, blir väl fler gånger då kvaliteten blev bättre inne på den jämna banan jämfört med ute på asfalt. Förhoppningsvis skall jag kunna filma någon tävling ur klungan nästa vinter. Vore skoj att analysera efteråt hur man presterade taktiskt sett.

Imorgon skall det vara lite tuffare intervaller igen. Hoppas att vädret tillåter mig att köra med X-liten men hoppet är inte högt nu just med kallare temperaturer hela dagen idag. Så risken är väl stor att jag snurrar runtruntruntruntrunt imorgon igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...