lördag 7 februari 2015

Tävlingsdag numero due

Så var det tid för lite tävlande igen. Årets andra tävling på velodromen. Tyvärr är förutsättningarna långt ifrån på topp trots att jag haft vilovecka. Anledningen till att det är så är att vi testat på lite olika grejer i skolan som gett mig en träningsvärk modell brutal i benen.
Nåja, kommer i vilket fall att göra mitt bästa på rondellen och hoppas att benen samarbetar. Blir att bedöva träningsvärken med Linnex så att jag inte känner av den "gamla" värken utan bara den brännande smärtan av linimentet.  



Precis som förra gången går jag dit utan prestationsmål. Det viktiga idag är taktik, teknik och att få in lite tävlingskänsla på cykeln och banan igen. Speciellt elimineringen vill jag lyckas bättre i än förra gången.
Hur det går kan ni läsa här ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...