tisdag 10 februari 2015

Mosade ben

Kursen vi håller på med nu just i skolan är perfekt på att mosa sönder mina ben. Blir alltför mycket löpning för min kropp, så känslan i ben och kropp är därefter. Den försämrade känslan tar ut sig på pannbenet då det inte är precis inbjudande att nöta intervaller med muskulärsmärta redan innan passet börjar. Bara att härda ut i åtta skoldagar till så blir det ny kurs, som förhoppningsvis är skonsammare åt mig.

Med det sagt så var kvällens dos av trainer-nötande inte av den bästa sorten. Fick fightas rejält med pannbenet för att ens ta mig igenom mina intervaller. Men igenom kom jag och oj vad bra det kändes då man vunnit över sig själv än en gång!

Schweiz 2013. Den dagen fick pannbenet jobba hårt bara för att jag skulle ta mig hem

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...