tisdag 20 januari 2015

Halverad träningsdos

Förra veckans måndag så klämde jag i rejält med fem timmar träning, igår så halverade jag den träningen men körde betydligt mer intensivt istället. En rejäl dos med intervaller på trainern innan det var dags för start av ännu en ny intressant kurs i skolan! Skoj både med fina ben och intressant kurs!

Efter skolan var det bara att ta en snabb vända hem och sedan iväg till velodromen för nästa pass. Fina ben där också gjorde passet riktigt skoj. En sak som inte är lika skoj är att jag inte ännu har lärt mig hur jag skall lugna ner kroppen tillräckligt snabbt så att jag somnar i rimlig tid efter de relativt sena velodrompassen. Nu, igen, blev sömnen lidande så blev tvungen att skippa förmiddagens pass. Där har jag något viktigt att slipa på för att få optimerat helheten ännu mera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...