onsdag 19 november 2014

Testdag i dubbelbemärkelse

Kanon dag idag igen. Positiva bloggen numero uno nu just! Test dag idag med idrottsfysiologisk tenta på förmiddagen och ftp-test på trainern på kvällen. Snabbt sammanfattat så kunde det väl inte ha gått bättre. Skrev min bästa tenta på universitets nivå hittills, vilket i och för sig var det inte så svårt då mina tidigare försök inte varit några höjdare men i alla fall! Hoppas nu bara att jag inte jinxar till det då jag skriver det här.

Ftp-test gick väl inte sämre precis. Gamla ute PB:t i w/kg sprängdes med bred marginal! Blir en skoj vinter om jag kan fortsätta med samma flow som jag nu just sitter på. Bara att gasa på och hoppas på det bästa!
Hade hjälp av Jonatan under testet
Kom ihåg att kika in igen imorgon för tyckte det var så skoj att skriva gårdagens fina nyhet att jag vill ge er en lika fin imorgon igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...