tisdag 18 november 2014

Nya färger

Har suttit på den här nyheten nu i några veckor men nu kan jag presentera för er att det bli nya färger för mig i Finland från och med 2015. Hittills har jag representerat Nykarleby Cykelklubb under tre fina och lärorika säsonger. Stort tack åt Timo&co för allt stöd av er under tiden!


En av mina bättre starter under tiden i NCK

Från och med årsskiftet kommer jag, i Finland, att cykla i GIF:s blåvita dress. Ser det som en stor möjlighet och ett passande steg i min utveckling att få börja köra i ett större lag, även under tävlingar i Finland! Kanon skoj att det blir ett lag med sju cyklister lokala cyklister som jobbar tillsammans för att utvecklas och för att uppnå resultat för laget. Ser fram emot framgångsrika tävlingar i GIF!


Det var den nyheten, ni får suga på den fram till torsdag kväll, för då tänker jag släppa en minst lika fin nyhet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...