onsdag 1 oktober 2014

Ups & Downs

Vissa träningar går bra och vissa mindre bra, så är det bara. Dagens träning har varit ett prakt exempel på det. Första passet i gymmet gick perfekt, men höll igen lite då det inte var dagens huvudpass. Men känslan var bra, och behövde aldrig gräva ner till botten för att klara programmet. Var med andra ord med lätta steg jag gick till skolan för att jobba med grupparbetet.
Om gymmet var kanon så var kvällens Onsdags VM allt annat! Innan allt hade börjat då jag lekte runt med lite teknikövningar så smällde jag till med en OTB. Bra början... Sedan när hela VM skulle dra igång så missade jag starten, som alltid! Hamnade sist och slapp inte om. Men när jag väl började hitta luckor och knappa in på dom framförvarande så var vurpan ett faktum igen. Framhjulet släppte på gräset och det var bara att tugga gräs i stället för styrlinda som nästa.
Som om det inte var nog med det, så drog jag även lös klossen från ena skon. Vilket gjorde att mitt onsdagsVM slutade med ett katastrofalt heat från min sida. Bara att hoppas på bättre flyt nästa vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...