onsdag 22 oktober 2014

Season of pain has begun

Första passet på nya trainern avklarades igår. Första trainer-passet varje höst är alltid att försöka hitta känsla för trainern. Känns aldrig rätt till först! Nu har jag ännu till ny trainer så gick inte att stirra sig blind på watt-värden heller, då dom kastar en del jämfört med ute watten.


Kom igenom passet och fick tack vare lite intervaller en uppskattning om var ftp ligget på trainern jämfört med ute och på vilka växlar man kan köra vilka intervaller. Varje trainer-pass denna vecka kommer ha samma "testa-mig-fram" tema, så att jag kan köra ett test nästa veckas onsdag som ger ett någorlunda rätt värde. Ikväll blir det ett lite annorlunda pass för att testa vidare på dom grejer som jag lärde mig igår.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...