onsdag 15 oktober 2014

Beeeeenjamin


Fått en ny kompis, Benjamin! Han är klockren på anatomi! Han kan alla muskel ursprung och fästen och dessutom kan han namnen på alla ben i hela kroppen, inte illa! Tyvärr är han inte så talför, så lite svårt att kommunicera är det. 

Som ni kanske gissar så har det blivit en del plugg idag, också. Imorgon borde det mesta sitta då det är en liten examination då. Håller tummarna att allt sitter!
Men såklart har jag ju fått inpassat lite träning idag. Före jag hälsade på Benjamin så brottades jag med skivstången och efter pluggpasset så blev det lite lätt men kall cykling. Märks i träningen att jag har haft huvudet på helspänn på studierna under den här veckan för kroppen är inte riktigt fräsch. Men det får jag väl vänja mig med om jag skall studera och cykla samtidigt!
Imorgon blir det ännu ett gympass från morgonen och eventuellt lite cykel direkt på det. Sedan får jag repetera ett varv igenom muskel-, led- och bennamnen så dom sitter inför vår gruppexamination.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...