onsdag 17 september 2014

Trainermusik

Vintern närmar sig var man vill det eller inte. För oss cyklister betyder det oftast att träningen flyttas över till trainer eller testcykel. Som en stor del av märkte redan ifjol så har musiken en stor inverkan på mig under trainerpassen. Ifjol körde jag igenom hela vintern på en playlist på dryga 10 låtar, tror jag publicerade i december-november men hittar inte den nu just. Nu till kommande vinter vill jag ju ha lite nya låtar i öronen för omväxlingsskull, så därför sitter jag lite nu som då och kollar igenom Spotify om jag skulle hitta något nytt. Redan förra veckan tipsade jag om en het kandidat HÄR och igår hittade jag nästa. Eller ja nästan, Om och när Deadmau5 ge ut en radio edit på låten så är den för evigt fastgjuten i mina trainerspellistor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...