måndag 29 september 2014

Nu börjas det

Första dagen på nya säsongen. Klart med vilan, klart med sjukan, nu är det bara att sikta framåt. Började säsongen med att fixa lättaste morgonvikten på flera år, sedan blev det ett lätt morgonmål innan det blev dags för första träningen på säsongen. Första passet blev löpning. Första gången på över 2 år som jag drog på mig löpskorna för att använda dom till jsut att springa. Kände mig som en elefant när jag släpade mig fram brevid Jonatan som är vanare löpare. 
Benen värkte, höftböjarna värkte samtidigt huvudet gick mot tråkdöden men nog skall väl det här gå till sist också! Två gånger per vecka är har jag tänkt att försöka springa nu till först på säsongen för att få lite omväxling till cyklingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...