lördag 30 augusti 2014

Belladalarna

Längsta passet hittills i Dalarna idag. Lite för kort pass för att få kallas distans men fick ändå ihop mitt längsta pass i Svearike.Kan bara konstatera att jag gillar min nya bostadsort och dess omgivning! Grymt fint och grymma tränings vägar! Är nöje att cykla här då det händer något nästan hela tiden! Mycket upp och ner, speciellt för en plattlänning som jag! Går det inte utför eller uppför så svänger det. Inte alls som där hemma där det är raka platta vägar mest hela tiden! Som en liten jämförelse så ligger två-tre timmars pass hemma på runt 200-300 höjd meter. Här har jag ännu inte sökt efter backar eller kört långa pass men ändå har jag redan över 3000 höjd meter på fem pass! Nästan så att jag vill tro det är utvecklande!

Imorgon blir det nya tag med förhoppningsvis en ännu längre runda än dagens knappa 90 kilometer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...