tisdag 6 maj 2014

Tisdag = fartlek

Tisdag börjar bli min favorit träningsdag i veckan. För andra tisdagen i rad körde vi ett perfekt fartleks pass med klubben. Alla bjöd till och all körde hårt! Skojigt värre!
För egen del var känslan i kroppen inte den bästa. Kände ännu av helgens bravader och den där sista växeln fanns inte riktigt där idag. Men trots det så gick det bra! Roligt att få fina watt och hastigheter ur benen även under dagar då känslan bara säger att jag borde myscykla.
Rasmus fuskade idag!

Vagcyklist var en hölls på vägen idag till skillnad från förra veckans tisdag


Imorgon skall jag skruva Aeroflyern, fick hem en ny bättre(?) sadelstolpe idag som borde ge mig en bättre position. Efter det skall jag pröva köra ett längre TT-drag för att se hur watten och hastigheten känns med ny ställning. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...