onsdag 16 april 2014

Sista vilan

Såja, nu börjar sista vilodagen vara paketerad. AR-rullet idag gick på marginellt högre watt än tidigare och med en betydligt bättre känsla! Prövade till och med en minispurt för att väcka benen lite och den till och med kändes nästan bra!

Efteråt blev det att trycka in lite mat i maskineriet, hoppa i bilen och gasa en stund till massagen. Som tur var vet jag att massage brukar hjälpa mina ben. Skulle jag inte veta vad det ger mina ben så tror ja inte att jag skulle utsätta mig för den tortyren. Galet vad sjukt det tar på vissa ställen! Efter massagen gasade jag bilen igen en bra bit för att sova en stund på Bemern. Kommer under vårens lopp att skriva ett inlägg om Bemer, så där får ni mina tankar om den. 

Nu borde kroppen vara redo för lite träning igen. Finska tävlingspremiären går av stapeln på måndag men kommer att stå över den för att istället köra ett till hårt, fem dagar långt block på hemma fronten. Start imorgon med FTP-test!
Tvätta cykel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...