onsdag 9 april 2014

Mallis14 #11 rehab

Känslan man har i kroppen när man vaknar kan ibland vara väldigt talande. Ibland spritter det bara i benen och man vet direkta att idag har jag ben för nästan vad som helst! Ibland så är det rena motsatsen och benen känns som om dom skulle vara gjorda av sirap. Idag var en dag som går under den senare sorten. Visste direkt jag vaknade att idag skall det tagas lugnt och inte åka i bergen som planerat!
Efter att ha fått vakna i lugn och ro blev det 55 kilometer på två timmar och en kvart med en snitt puls på 111. Lätta växlar och låga watt. Benen och sinnet gillade stort! Väl tillbaka på hotellet så fortsatte jag i vilans tecken. Somnade nästan direkt jag kom ur duschen och vaknade först flera timmar senare. En perfekt vilodag med andra ord! Nu borde jag vara mer redo för lite berg imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...