måndag 17 mars 2014

Rose Versand


Klicka här för att komma till Roses hemsida
Har glädjen att få fortsatt stöd av Rose Versand under säsongen 2014. Det hade ni ju säkert gissat redan, men nu är det officiellt! Under 2014 kommer jag att köra Rose X-lite på landsvägen, Cross Pro RS tar jag till när jag ska färdas på grus och i skog och när jag vill köra riktigt fort väljer jag Rose Aeroflyer.
Tackar stort för stödet och dom snabba cyklarna!




För er som inte känner till Rose Versand sedan tidigare, så är det en tyskt webbutik. Dom säljer precis allt vad en cyklist kan tänkas behöva från cyklar av det egna märket Rose, till kläder, skor, komponenter och ja allt vad du kan behöva för cykling eller triathlon. På Roses hemsida hittar du cyklar för alla bruksområden och det som skiljer dom åt från övriga postorderföretag är att man på Rose får konfigurera ihop din egen drömcykel! Istället för att tvingas byta stem, styre och sadel genast du får cykeln så får du på Rose välja det du vill ha direkt från början!
Ta och kika in på deras hemsida och väcks frågor till liv är det bara att skicka dom åt nordiska representanterna Mats och Jenni Ribacka på följande e-post: mats.ribacka@rosebikes.fi 


Halvt off-topic. För dryga två veckor sedan gick ju en eker av på ett distanspass. Det var på en söndag, på måndagen efter var jag i kontakt med Mats och på tisdag morgon var ny eker på kommande norrut. På måndag morgon förra veckan knackade postgubben på med paketet. Garantiärenden funkar med andra ord bra trots att firman är i Tyskland!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...