söndag 2 februari 2014

Tre nya timmar





Idag var det en bergochdalbana, ena metern gick super lätt medan nästa gick dödstungt. Till slut var jag riktigt trött och kunde riktigt se väggen framför mig, men han hem innan jag smal in i den. 15 minuter till och jag skulle ha varit helt rökt!
Orsaken till krokigheten på slutet och dagens svajighet finns i att jag varit lite små krasslig i slutet av veckan. Men nu känns det som att det bryter ut. Ligger nu med feber och bara hoppas att det skall gå om så fort som möjligt. Egentligen ganska skönt att det där lilla som varit i kroppen nu några dagar bryter ut istället för att bara ligga där i kroppen och irritera.
Nya tag imorgon med förhoppningsvis en friskare kropp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...