torsdag 30 januari 2014

Kallt

På gränsen till för kallt för utecykling idag. Men som det heter: "finns inget dåligt väder bara dåliga kläder". Med det sagt så menar jag inte att det endast är bra att cykla ute i -17 grader, det får var och en bestämma själv. Drog på mig rejält med kläder och begav mig ut. Målet med rundan var about en timme och rehab fart. Är ju ändå vilovecka nu så behöver väl inte stressa kroppen alltför mycket. Kom hem efter 62 minuters cykling och med snitt pulsen rejält under normal distans fart. Mission completed!

Vackert men kallt!
Efteråt hoppade jag upp på trainern för att få lite mer volym idag. inga intervaller bara tråkigt nötande framför en film som jag inte alls fattade tycke för. Vipps så var ännu en timme i boken! Nya tag imorgon med ännu en lätt dag so avslutning på denna månad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...