måndag 16 december 2013

Vilovecka

Efter tre kvalitativt perfekta veckor blir det nu en rejäl vilovecka. Har mycket som måste fixas på några dagar så en vecka med lättare fysiskt lättare program skadar inte. Fick avsluta mina tre fina veckor med periodens bästa trainer-pass. Nära en timme lyckad intervall tid gör gott för både ben och knopp!

Grafer, vem gillar inte?
Under senaste veckorna har jag testat mycket, för mig, nya saker. Resultatet har varit nästan uteslutande toppen! Känner att jag gått framåt rejält på alla områden som jag har lagt ner tid på, vissa mer, vissa rejält mycket! Alltid roligt att känna att kroppen reagerar positivt på det man utsätter den för och för mig är det en av dom sakerna som motiverar mig mest av allt. Utöver att jag är en vinnarskalle och är rejält tävlingsgalen så är det helt klart dom små men viktiga framstegen som man tar genom sin träning som ger den största moroten åt mig. Med dom orden skrivna skall jag vila mig i form denna vecka innan nästa rejäla träningsdos kommer!

Lika bra att slänga in en till

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...