onsdag 6 november 2013

Skogscykling när den är som bäst

Segheten ur förra veckans gympass hade inte idag ännu lämnat benen så skippade gymmet en dag till. Hoppas bara inte jag blir lika seg i benen på nytt av gymmet imorgon då det blir av.
Cyklingen skippade jag åtminstone inte trots att vädret kanske ville att jag skulle att jag skulle stanna på insidan. Oj vad jag njöt! Tre grader, regn och mörker låter inte som någon rolig kombination men lägger man till fint sällskap, två DX-lampor, lätta stigar och bra kläder så kan det inte bli annat än bra! Mörkret och den lilla ljuskäglan  man har gör att även jag som inte är någon skogstekniker av rang får lite fartkänsla av att cykla i skogen. Kanonkul! Gör om detta flera kvällar denna höst har jag på känn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...