måndag 25 november 2013

Ny vecka med nya möjligheter

Tänka sig att veckan efter att jag postat ett inlägg om hur jag planerat min träning för resten av året så blev så långt ifrån planen som möjligt. Efter många om och men är jag nu på benen igen och träningsveckan som började uruselt slutade faktiskt riktigt bra! Långt ifrån nöjd med mängden och kvaliteten på träningen, men alltid kan man inte stirra sig blind på siffror för att gå framåt. Till sist om du bara stirrar på siffror så försvinner det roliga i träningen. Förra veckan gick åt för mig att rensa huvudet och hitta det roliga igen, vilket jag lyckades med!
Nog om förra veckan. Nu börjar vi blicka framåt mot en bättre vecka och en roligare framtid. Idag började jag med ännu ett trainer-pass, tredje passet på trainern på dom senaste fyra dagarna. Har fastnat för trainern rejält nu i och med att jag köpte watt-mätaren i höstas. Mycket lättare att motivera sig själv för längre och tuffare intervall-pass nu jämfört med tidigare. Direkt efter trainern tyckte jag att det var dags för lite frisk luft så efter ett snabbt ombyte promenerade jag under en molnfri, stjärnklar himmel. Superskönt! Promenader är helt klart underskattade som muskelvård och terapi!
Nya tag imorgon med nya duster på trainern och i rinken! Avslutar med bästa trainer-låten förtillfället!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...