torsdag 12 september 2013

Chansning

Har redan hunnit radera detta inlägg en gång för jag vet inte hur jag skall våga publicera det, här kommer det i alla fall. Jag tycker att förkylningen börjar lätta! Hoppas att inlägget inte jinxar mig så att jag åker på bakslag i och med att jag nu skriver det här. I alla fall så är jag inte alls lika täppt i näsan som tidigare, inte heller luftrören är lika dåliga som tidigare. Lycka, tillfällig sådan åtminstone.
Imorgon skall jag återgå till lite cykelrelaterade saker och skruva lite cykel och kanskekanskekanskekanske eventuellt möjligtvis rulla en kort och super lätt runda om det bjuds på toppen väder med medvind och om kroppen känns ännu lite bättre än idag. Lockar att få cykla igen då jag nu förutom watt-mätaren även har att prova en ny sittställning med ny sadel och stem. Ännu lite extra lycka har jag fått från min Garmin som nu efter all möjlig uppdatering igen börjat fungera lite bättre. Menyerna löper på lite smidigare, dataöverföringen går snabbare och under en testrunda idag som Kenneth körde med den så tycks den ha fungerat helt okej. Hoppas det håller så behöver jag inte skicka iväg den.

Fram tills nästa gång så bjuder jag på dessa gamla bilder, längtar till vintercyklingen och längtar ännu mera till Mallorca! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...