söndag 11 augusti 2013

Livet rullar på

Bara en vecka kvar av denna säsong och gladare kunde jag inte vara över att få ställa fram siktet några månader och bara förbereda mig grundligt inför sommaren -14. 
Igår blev det, precis som i augusti förra året, att besikta diket i Laihela. Cup-avslutning i form av tempo stod på programmet. Nöjd med min insats är jag trots att det inte syns i resultatlistan. Efter en jobbig sommar fylld med små problem så skall jag vara nöjd att det inte gick sämre. 
Idag blev det distanspass med Kenneth på hans gamla favoritrunda. Måste nog säga att jag också blev lite fäst vid vägen mellan Lappfors och Terjärv! Helt klart inte sista gången jag cyklar den där rundan. 
Nu inleds sista veckan på säsongen -13. Räknar dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...